Polityka zwrotów

Uwaga! Nasza biżuteria wykonywana jest na indywidualne zamówienie Klienta (biżuterię tworzymy w momencie gdy zostanie przez klienta zamówiona na sklepie), tworzymy ją pod wymiary: długość (długość naszyjnika), obwód nadgarstka (bransoletka), obwód palca (pierścionek) i NIE PODLEGA ZWROTOWI!

Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, produkt personalizowany nie podlega zwrotowi ani wymianie.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).

Sprzedawca odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie transportu do momentu przekazania przewoźnikowi.

Paczki nieodebrane od kuriera lub w paczkomacie, które wracają do Sprzedawcy, zostaną wysłane ponownie na koszt Klienta. Kwota Zamówienia nie podlega zwrotowi.

Reklamacje

Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne produktów przez 2 lata od daty zakupu.

Reklamacje obejmują wady produkcyjne oraz uszkodzenia powstałe podczas wysyłki.

Reklamacje zgłasza się e-mailem: handmade.by.blueberry.mail@gmail.com, podając numer Zamówienia, opis wady i zdjęcia produktu (jeśli możliwe).

Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

W zależności od wady Sprzedawca może: naprawić produkt, wymienić produkt, obniżyć cenę lub odstąpić od umowy (jeśli wada istotna).

Jeśli klient chce ponownie przerobić biżuterię, którą już zakupił i otrzymał to jest to dodatkowo płatne.
 
Jeśli klient źle zmierzył nadgarstek to ponowne przerobienie bransoletki jest dodatkowo płatne.
 
Do każdego zamówienia dołączam instrukcje użytkowania. Jeśli klient nie trzyma się instrukcji, nadmiernie moczy biżuterię, śpi w niej, nosi na basen, naciąga bardzo mocno bransoletki, chodzi w biżuterii na ćwiczenia fizyczne to w tym wypadku wady wynikające z takiego traktowania biżuterii nie będą naprawiane bezpłatnie w ramach gwarancji.

Reklamacje nie obejmują:

1.Zmiany w wyniku normalnych różnic w wyglądzie, kształcie lub kolorze wynikających z ręcznego wykonania,

2. Odbarwień materiałów w wyniku użytkowania, wilgoci, kosmetyków lub kontaktu z wodą,

3. Uszkodzeń powstałych w wyniku nadmiernego naprężenia lub zanurzenia w wodzie.

Scroll To Top
  • Menu
  • Kategorie
Zamknij
Home
0 Ulubione

Twój koszyk 0

Zamknij

Koszyk jest pusty!

Kontynuuj zakupy