Uwaga! Nasza biżuteria wykonywana jest na indywidualne zamówienie Klienta (biżuterię tworzymy w momencie gdy zostanie przez klienta zamówiona na sklepie), tworzymy ją pod wymiary: długość (długość naszyjnika), obwód nadgarstka (bransoletka), obwód palca (pierścionek) i NIE PODLEGA ZWROTOWI!
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, produkt personalizowany nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).
Sprzedawca odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie transportu do momentu przekazania przewoźnikowi.
Paczki nieodebrane od kuriera lub w paczkomacie, które wracają do Sprzedawcy, zostaną wysłane ponownie na koszt Klienta. Kwota Zamówienia nie podlega zwrotowi.
Reklamacje
Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne produktów przez 2 lata od daty zakupu.
Reklamacje obejmują wady produkcyjne oraz uszkodzenia powstałe podczas wysyłki.
Reklamacje zgłasza się e-mailem: handmade.by.blueberry.mail@gmail.com, podając numer Zamówienia, opis wady i zdjęcia produktu (jeśli możliwe).
Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
W zależności od wady Sprzedawca może: naprawić produkt, wymienić produkt, obniżyć cenę lub odstąpić od umowy (jeśli wada istotna).
Reklamacje nie obejmują:
1.Zmiany w wyniku normalnych różnic w wyglądzie, kształcie lub kolorze wynikających z ręcznego wykonania,
2. Odbarwień materiałów w wyniku użytkowania, wilgoci, kosmetyków lub kontaktu z wodą,
3. Uszkodzeń powstałych w wyniku nadmiernego naprężenia lub zanurzenia w wodzie.














